Odpovede na najčastejšie otázky nájdete tu.
Čo robiť, keď…
Potrebujem zmeniť číslo účtu?
Pripravte si Vaše nové číslo bankového účtu a kontaktujte zákaznícku podporu Dotypay. Vyplnia s Vami zmenový formulár a zašlú ho na Váš e-mail. V odpovedi na tento e-mail zašlite späť podpísaný formulár a výpis alebo potvrdenie o vedení nového bankového účtu (dokument musí obsahovať názov podnikateľa/firmy, adresu a IBAN).
Schválenie mojej žiadosť trvá dlho a kedy mi dorazí terminál?
Proces schvaľovania žiadosti trvá 1-3 týždne, tento proces je pevne daný a nemožno ho nijako urýchliť. Pre bližšie informácie, kontaktujte zákaznícku podporu Dotypay.
V prípade prenájmu platobného terminálu je terminál zasielaný až potom, čo je žiadosť o platobné služby schválená a obdržíme od Vás zaslané originály žiadosti poštou. O schválení žiadosti budete ihneď informovaní, následne Vám bude doručený terminál na dohodnutú adresu.
Potrebujem aktivovať terminál? Kto príde?
V prípade prenájmu terminálu Vám terminál dorazí už aktivovaný. Stačí zariadenie pripojiť k internetu, vložiť termokotouček a cez aplikácii Dotypay môžete začať prijímať platby kartou.
V prípade, že terminál obdržíte v Demo režime, môžete ho sami aktivovať podľa kapitoly Aktivácia terminálu – návod. Ak nepoznáte aktivačný PIN alebo potrebujete s aktiváciou pomoci, kontaktujte zákaznícku podporu Dotypay. Naši špecialisti Vám radi pomôžu s celým procesom aktivácie, zoznámia Vás s jednotlivými funkciami platobnej aplikácie Dotypay a zodpovedia Vaše prípadné otázky.
Mi nefunguje prístup na portál Dotypay?
V prípade, že sa Vám po prihlásení na portál Dotypay zobrazuje hláška „zamedzený prístup na portál Dotypay“ kontaktujte zákaznícku podporu Dotypay pre povolenie prístupu.