Tu nájdete odpovede na najčastejšie otázky ohľadom žiadostí.

Čo robiť keď, …

Potrebujem zmeniť číslo účtu?

Obráťte sa na zákaznícku podporu Dotypay. Vyplní s Vami zmenový formulár a odošlú ho na Váš e-mail. V odpovedi na e-mail zašlite späť podpísaný formulár a výpis z nového bankového účtu či potvrdenie o vedení účtu (dokument musí obsahovať názov podnikateľa / firmy, adresu a IBAN).

Schválenie mojej žiadosť trvá dlho a ešte mi nedorazil terminál?

Proces schvaľovania žiadosti trvá 1-3 týždne, nie je žiadna možnosť ako ho urýchliť. V prípade, že chcete bližšie informácie, kontaktujte zákaznícku podporu Dotypay.
V prípade prenájmu terminálu – terminál je zasielaný potom čo je schválená žiadosť a obdržíme od Vás poštou zaslané originály. O schválení žiadosti budete informovaní, následne Vám bude doručený terminál na dohovorenú adresu.

Potrebujem aktivovať terminál? Kto príde?

V niektorých prípadoch napr. pri prenájme Vám môže terminál prísť už aktivovaný. Stačí ho teda pripojiť k internetu, vložiť termokotouček a cez aplikáciu Dotypay môžete začať prijímať platby kartou.

V prípade, že terminál obdržíte v Demo režime, môžete ho sami aktivovať podľa kapitoly Aktivácia terminálu – návod. Ak nepoznáte aktivačný PIN či chcete s aktiváciou pomôcť, kontaktujte zákaznícku podporu Dotypay. Naši pracovníci Vám radi pomôžu s celým procesom aktivácie, vysvetlí a vyskúša s Vami jednotlivé funkcie platobné aplikácie Dotypay a zodpovie všetky Vaše otázky.

Mi nefunguje prístup na portál Dotypay?

V prípade, že sa Vám po prihlásení na portál Dotypay zobrazuje hláška “zamedzený prístup na portál Dotypay” kontaktujte zákaznícku podporu Dotypay pre povolenie prístupu.