Odpovede na najčastejšie otázky ohľadom funkcií terminálu a jeho nastavenia nájdete tu.
Čo robiť, keď…
So terminál uprostred dňa vypne v najmenej vhodnú dobu?
Terminál sa sám reštartuje každých 24 hodín v rámci zachovania plynulosti premávky. Odporúčame ho cez noc vypínať alebo zapínať v čase, keď sa najmenej využíva. Reštartovať sa bude potom každý deň v túto dobu.
Nechcem mať PIN k pokladníkovi 0000 a k manažérovi 1111?
PIN si môžete zmeniť v aplikácii Dotypay. Po stlačení Menu (ikona 3 čiarok v ľavom hornom rohu), zvoľte možnosť Zmeniť PIN. Najprv zadajte aktuálny PIN a potom dvakrát nový PIN. PIN nastavujete pre užívateľov, pod ktorým ste sa prihlásili do aplikácie.
Mi nejde vykonať uzávierka alebo neviem kde ju vytvoriť?
Uzávierku môžete vykonať iba pod prihlásením ako Manažér. Vykonáva sa cez Menu (ikona 3 čiarok v ľavom hornom rohu). Zvoľte sekciu Uzávierka. Tu je nutné zísť o kúsok nižšie a zvoliť Uzávierka. Tlačidlo Medzisúčet vytlačí len aktuálny stav intervale (vhodné napr. pri výmene smeny).
Mi prišiel aktívny terminál, ale neviem ako mám prijímať platby?
Na domovskej obrazovke (Launcher) vyberte aplikáciu STPAY. Zvoľte si užívateľa a prihláste sa pomocou PINu – Manažér 1111 a Pokladníka 0000.
Chcem prijímať elektronické stravenky (karty)?
Platobné terminály Dotypay vie prijímať elektronické stravenky od spoločností Edenred, DOXX a Callio.
Ak máte záujem využívať elektronické stravenky od niektorej z týchto spoločností obráťte sa na zákaznícku podporu Dotypay prípadne môžete sami požiadať o akceptácii kariet na portáli Dotypay. Viac informácií nájdete v sekcii Stravenkové karty.
Potrebujem vykonať na termináli STORNO?
V prípade, že potrebujete zrušiť poslednú transakciu, prejdete do aplikácie Dotypay a zvoľte funkciu Zrušenie a potvrďte dotaz na zrušenie transakcie (OK). Ak potrebujete zrušiť staršie transakciu, je nutné využiť funkciu Návrat (funkciu môže použiť iba užívateľ Manažér). Zadajte čiastku, ktorá sa má vracať zákazníkovi a vyberte Ďalej. Zákazník priloží či vloží kartu a suma sa na nej pripočíta.
Podrobnejšie informácie nájdete v sekcii Funkcie aplikácie Dotypay.
Sa nemôžem dostať do nastavenia terminálu a chce to po mne PIN?
Z bezpečnostných dôvodov je do nastavenia terminálu (Android) zamedzený prístup. Prihlásenie slúži len pre potreby špecialistov Dotypay.
Mi nefunguje prijímanie platieb?
Najskôr skontrolujte, že máte terminál pripojený k internetu. Potom kontaktujte zákaznícku podporu Dotypay.
Je na termináli dostupná nová aktualizácia?
Nová aktualizácia môže byť na Váš terminál zaslaná automaticky alebo sa objaví po synchronizácii so serverom (K dispozícii je nová konfigurácia > Aplikovať). Udržiavať terminál aktualizovaný je dôležité pre jeho funkčnosť. Aktualizácie obsahujú opravy, zmeny a novinky. Pokiaľ dochádza k prerušeniu aktualizácie alebo k jej zacykleniu, kontaktujte zákaznícku podporu Dotypay.
Chcem používať platobný terminál v zahraničí? Ide to?
Áno, na platobnom termináli možno nastaviť meny CZK a EUR, podmienkou však je, že Vaše sídlo je v v Česku alebo na Slovensku. Platobný terminál potom môžete mať umiestnený aj v zahraničnej prevádzkarni (kamenné či mobilné).
Chcem používať jeden platobný terminál pre viac firiem (viac IČ)?
Áno, ide o funkciu Multi TID. V prípade, že chcete s inou firmou markovať na 1 zariadení, je nutné aby obe (všetky) firmy mali schválené platobné funkcie (schválenú žiadosť od spoločnosti SIA FirtsData). V prípade, že máte o túto funkciu záujem kontaktujte zákaznícku podporu Dotypay.
Chcem zadať pri platbe kartou sprepitné?
V prípade, že máte o funkciu Sprepitné záujem kontaktujte zákaznícku podporu Dotypay.