The topic you requested could not be found.
Related topics are listed below.

Portál Dotypay

Portál Dotypay

Zákaznícky účet na portáli Dotypay je vedený zadarmo. Dnes skrz neho môžete spravovať svoje údaje a podávať žiadosti. Pripravujeme pre Vás ďalšie zaujímavé funkcie, predovšetkým prehľady transakcií a výpisy. Na portál sa dá prihlásiť na…

Aplikácia Dotypay

Aplikácia Dotypay

V tejto kapitole nájdete informácie k jednotlivým platobným funkciám, ktoré aplikácie Dotypay ponúka. Po aktivácii terminálu a aplikovanie konfigurácie, sa Vám na domovskú obrazovku (Launcher) pridá aplikácie Dotypay. Táto aplikácia na pozadí…

Funkcia portálu Dotypay

Portál Dotypay » Funkcia portálu Dotypay

Portál Dotypay ponúka rad funkcií, samozrejmosťou je úprava údajov, tvorba prevádzok, podávanie žiadostí, ďalej môžete cez portál sledovať obraty na Vašich termináloch, transakcie za jednotlivé dni s podrobným prehľadom použitých kariet (možno…

Funkcie aplikácie Dotypay

Aplikácia Dotypay » Funkcie aplikácie Dotypay

Aplikácia Dotypay ponúka užívateľovi nasledujúce funkcie: Predaj Zrušenie Návrat Predautorizácia Uzávierka

Platobný terminál Dotypay

Platobný terminál Dotypay

Dotypay využíva moderný typ platobného terminálu, ktorý sa tiež označuje názvom chytrý terminál. Využijete ho takmer všade. Vzhľad platobného terminálu Technická špecifikácia Batérie Li-ion…

Správa aplikácie Dotypay (Menu)

Aplikácia Dotypay » Správa aplikácie Dotypay (Menu)

Správa aplikácie Kliknutím na symbol 3 čiar v ľavom hornom rohu sa zobrazí 1 Menu aplikácie s týmito možnosťami: 2 Transakcia – prehľad. 3 Uzávierky – zoznam aktuálne otvoreného intervalu a už uzatvorených intervalov za vybrané…

Žiadosti a portál Dotypay

Čo robiť, keď … » Žiadosti a portál Dotypay

Odpovede na najčastejšie otázky nájdete tu. Čo robiť, keď… Potrebujem zmeniť číslo účtu? Pripravte si Vaše nové číslo bankového účtu a kontaktujte zákaznícku podporu Dotypay. Vyplnia s Vami zmenový formulár a zašlú ho na Váš e-mail.…

Registrácia na portáli Dotypay

Chcem prijímať platby kartou » Registrácia na portáli Dotypay

V prípade, že máte záujem o platobný terminál, je nutné vyplniť Žiadosť o poskytovanie platobných služieb. Túto žiadosť môžete vyplniť telefonicky s pracovníkmi zákazníckej podpory Dotypay alebo si ju môžete vyplniť sami po registrácii na…

Potvrdenky

Aplikácia Dotypay » Potvrdenky

Po dokončení transakcie terminál vytlačí potvrdenku, ktorá informuje o úspešnom či neúspešnom dokončení operácie. Terminál vytlačí automaticky iba 1 potvrdenku, ak potrebujete ďalšie pre zákazníka stačí po dokončení transakcie na obrazovke…

Funkcie terminálu

Čo robiť, keď … » Funkcie terminálu

Odpovede na najčastejšie otázky ohľadom funkcií terminálu a jeho nastavenia nájdete tu. Čo robiť, keď… So terminál uprostred dňa vypne v najmenej vhodnú dobu? Terminál sa sám reštartuje každých 24 hodín v rámci zachovania plynulosti…

Čo robiť, keď …

Čo robiť, keď …

V tejto sekcii nájdete odpovede na najčastejšie otázky rozdelené do kategórií: Funkcie terminálu Čo robiť, keď sa terminál uprostred dňa vypne v najmenej vhodnú dobu? Čo robiť, keď nechcem mať PIN k pokladníkovi 0000 a k manažérovi 1111? Čo…

Konfigurácia zariadenia

Nadštandardné funkcie » Konfigurácia zariadenia

Nastavenie potvrdenky QR kód Variabilný symbol Sprepitné Zhasínanie displeja KIOSK režim

Nadštandardné funkcie

Nadštandardné funkcie

Neustále pracujeme na vývoji nových funkcií a vylepšení tých existujúcich. Dostupné nadštandardné funkcie Stravenkové karty Prepitné Multi TID QR kód Variabilný symbol KIOSK režim

Sprepitné

Nadštandardné funkcie » Konfigurácia zariadenia » Sprepitné

Funkciu Sprepitné využijú predovšetkým gastro podniky. Ide o rozšírenie funkcie Predaj. Po zadaní čiastky pri predaji, Vás terminál vyzve tiež na zadanie sprepitného, zbytok transakcia prebieha ako štandardný predaj. Na potvrdenke nájdete celkovú…

Multi TID

Nadštandardné funkcie » Multi TID

Funkcia Multi TID Vám umožní, aby platobný terminál využívalo viac IČ. Funkciu využijete napr. ak v jednom objekte predávate s iným podnikateľom a nechcete si každý zakupovať svoje zariadenia, ale stačí Vám prijímať platby na jednom…

Variabilný symbol

Nadštandardné funkcie » Konfigurácia zariadenia » Variabilný symbol

Vďaka funkcii Variabilný symbol, môžete pri platbe na termináli VS priradiť k transakcii. Napríklad, ak svojim zákazníkom vystavujete faktúry, môžu ich u Vás na termináli zaplatiť kartou a pre upresnenie k akej faktúre sa platba vzťahuje, môžete…

Úvod

Úvod

Vitajte na stránkach užívateľskej príručky Dotypay. Nájdete tu všetky informácie o tom, ako získať platobný terminál, ako s ním následne pracovať a využívať jeho funkcie. V tejto príručke môžete použiť vyhľadávanie podľa kľúčových slov,…

Výpoveď či pozastavenie služieb

Výpoveď či pozastavenie služieb

Potrebujete na určité obdobie pozastaviť platobnej funkcie či si ich prajete vypovedať? V podkapitolách nájdete pokyny k jednotlivým situáciám. Pozastavenie a obnova platobných služieb Výpoveď platobných služieb Výpoveď platobných služieb a…

Kontakty

Kontakty

Zákaznícka podpora Dotypay Potrebujete poradiť ohľadom žiadosti o platobné služby, funkcií aplikácie Dotypay, s nastavením terminálu, alebo máte technický problém? Neváhajte kontaktovať zákaznícku podporu: Infolinka: +421 233 872 179 E-mail:…

Zhasínanie displeja

Nadštandardné funkcie » Konfigurácia zariadenia » Zhasínanie displeja

Automatické vypnutie šetrí batériu a odporúča sa ho aktivovať pri manuálnom zadávaní platieb do terminálu. Na druhej strane pri pripojení terminálu k pokladnici odporúčame ponechať automatické vypnutie vypnuté. Po aktivácii automatického vypnutia…

Chcem platobný terminál

Chcem platobný terminál

V prípade, že Vás oslovila naša ponuka a chcete si zaobstarať platobný terminál Dotypay, neváhajte osloviť obchodné oddelenie na telefónnom čísle 222 264 278 alebo prostredníctvom dopytového formulára na stránkach Dotypay – Máte záujem o…

Aktivácia terminálu

Aktivácia terminálu

Ak ste boli informovaní o schválení žiadosti a máte už platobný terminál pri sebe, je možné pomocou aktivačného PIN aktivovať platobné služby. Aktivovať terminál môžete buď sami pomocou návodu uvedeného nižšie alebo kontaktujte zákaznícku…

QR kód

Nadštandardné funkcie » Konfigurácia zariadenia » QR kód

Vďaka funkcii QR kód, bude Váš terminál vedieť tieto kódy prečítať. Napríklad, ak svojim zákazníkom vystavujete faktúry s QR kódom, môžu ich u Vás na termináli zaplatiť, stačí kód z faktúry naskenovať. Ide o rozšírenie funkcie Predaj. Po…

Platby

Čo robiť, keď … » Platby

Odpovede na najčastejšie otázky nájdete tu. Čo robiť keď, … Platby nechodia zo zákazníkovho účtu, ale všetky z rovnakého účtu. Ako mám tieto platby spracovať v účtovníctve? Prevod prostriedkov prebieha do 2 pracovných dní od uskutočnenia…

Chcem prijímať platby kartou

Chcem prijímať platby kartou

Pre sprevádzkovanie platobných funkcií na termináli, je nutné vyplniť žiadosť a nahrať ju spoločne s ďalšími dokumentmi do zabezpečeného úložiska. Následne je žiadosť posudzovaná. Schvaľovací proces trvá 1-2 týždne. Po schválení je možné…

Výpoveď platobných služieb a zmluvy o výpožičke termináli

Výpoveď či pozastavenie služieb » Výpoveď platobných služieb a zmluvy o výpožičke termináli

Pokiaľ máte prenajatý terminál a prajete si z akéhokoľvek dôvodu vypovedať platobné služby, bude potrebné vyplniť Výpoveď platobných služieb a Výpoveď výpožičky. Postup 1. Kontaktujte podporu Dotypay e-mailom na podpora@dotypay.com alebo na linke…

KIOSK režim

Nadštandardné funkcie » Konfigurácia zariadenia » KIOSK režim

Terminál Dotypay disponuje funkciou KIOSK režim. Funkciu využijete, ak si prajete mať terminál prepojený s pokladňou (Markeeta) a využívať ho iba na platby zadané cez pokladňu. Máte záujem o funkciu KIOSK režim? V prípade, že máte záujem o pridaní…

Aktivácia terminálu – návod

Aktivácia terminálu » Aktivácia terminálu – návod

Ak máte terminál pripojený k internetu, vložený kotúčik a pripravenú platobnú kartu, môžete prejsť k aktivácii. Deaktivácia Demo verzie Na domácej obrazovke Launcher kliknite vľavo hore na tlačidlo 1 Menu. V zozname zvoľte 2 Odhlásiť…

Stravenkové karty

Nadštandardné funkcie » Stravenkové karty

Terminály Dotypay vedia prijímať stravenkové karty od spoločností DOXX, Edenred a Callio. Ako podať žiadosť o akceptáciu stravenkových kariet? V prípade, že už máte schválené platobnej funkcie a poznáte svoje prihlasovacie údaje…

Pozastavenie a obnova platobných služieb

Výpoveď či pozastavenie služieb » Pozastavenie a obnova platobných služieb

Ak vlastníte terminál a prajete si z akéhokoľvek dôvodu prerušiť platobné služby, bude potrebné vyplniť formulár Prerušenie služieb. Postup 1. Kontakt podporu Dotypay e-mailom na podpora@dotypay.com či na čísle +421 233 872 179. Pracovník podpory s…

Pripojenie k internetu

Aktivácia terminálu » Pripojenie k internetu

Či už budete terminál aktivovať sami alebo s pomocou zákazníckej podpory Dotypay je nutné najprv nabiť terminál a po zapnutí ho pripojiť k internetu. !Z bezpečnostných dôvodov sa terminál nedá pripojiť na nezabezpečenú Wi-Fi (Wi-Fi bez…

Domovská obrazovka terminálu (Launcher)

Domovská obrazovka terminálu (Launcher)

Po spustení terminálu sa Vám načíta domovská obrazovka (Launcher). Ide o základnú obrazovku, z ktorej sa kliknutím na príslušné ikony dostanete napr. do obchodu či spustíte aplikácie. Launcher 1 Spustenie…

Transakcie

Portál Dotypay » Funkcia portálu Dotypay » Transakcie

V sekcii nájdete zoznam transakcií (on-line). V zozname je možné filtrovať podľa príslušných polí filtrov či si rozkliknúť detail jednotlivých transakcií. Nájdete tu všetky na Vašom termináli uskutočnené transakcie a informácie k transakciám,…

SIM karta

Aktivácia terminálu » SIM karta

V prípade, že nemáte na prevádzke Wi-Fi či máte mobilný prevádzku, môžete terminál pripojiť k internetu prostredníctvom datovej SIM karty. *Pre terminály Dotypay ponúkame dátovú SIM kartu ZDARMA. V prípade záujmu kontaktujte obchodné…

Služby

Portál Dotypay » Funkcia portálu Dotypay » Služby

Pre vybranú firmu a prevádzkareň môžete požiadať o aktiváciu platobných služieb a to prostredníctvom vyplnenia žiadosti o poskytovaní platobných služieb (a následným nahraním do zabezpečeného úložiska spoločne s ďalšími požadovanými…

Nastavenie potvrdenky

Nadštandardné funkcie » Konfigurácia zariadenia » Nastavenie potvrdenky

Potvrdenka z platobného terminálu má predovšetkým bezprostrednú kontrolnú funkciu na overenie správnosti platby. Potvrdenku tlačí priamo platobný terminál alebo v prípade prepojenia s pokladňou ju môže tlačiť aj pokladničná tlačiareň. Na…

Platobné karty

Platobné karty

Typy a popis platobných kariet Platobný terminál Dotypay je schopný načítať platobnú kartu pomocou: 1. Magnetického pásku Kartu možno pretiahnuť oboma smermi (zhora dolu alebo zdola nahor), magnetickým pásikom smerom k zariadeniu. Pre…

MOTO

Aplikácia Dotypay » Funkcie aplikácie Dotypay » MOTO

Funkcia sa používa na prijímanie platieb na diaľku bez potreby priložiť kartu k terminálu, a to oznámením/zadaním údajov o karte na platobnom termináli. Patrí sem číslo karty, dátum platnosti a CVV kód. Ak chcete vytvoriť platbu, kliknite na ikonu 1…

Predaj

Aplikácia Dotypay » Funkcie aplikácie Dotypay » Predaj

Funkcia slúži na uskutočňovanie platieb kartami Visa, Mastercard a Maestro karty}. Pre uskutočnenie platby kliknite na ikonu 1 Predaj, následne zadajte sumu a potvrďte ju 2 Ďalej. V prípade, že máte aktivovanú funkciu Prepitné zobrazí sa možnosť ho…

Aplikácia

Čo robiť, keď … » Aplikácia

Odvede na najčastejšie otázky ohľadom aplikácií nájdete tu. Čo robiť, keď … Nechcem, aby sa mi na termináli tlačila potvrdenka, ktorú už mám z pokladne či EET aplikácie? Terminál musí vydávať potvrdenky, pretože vypovedajú o úspešnom…

Výpoveď platobných služieb

Výpoveď či pozastavenie služieb » Výpoveď platobných služieb

Ak vlastníte terminál a prajete si z akéhokoľvek dôvodu vypovedať platobné služby, bude potrebné vyplniť Výpoveď platobných služieb. Postup A. Kontaktujte pracovníkmi SIA FirstData na linke +421 268 285 255, kedy Vám výpoveď pripraví a všetko s…

Výpisy a platby

Výpisy a platby

Platby Jednotlivé platby sa nepripisujú na účet samostatne, ale ako jedna platba. Pripísaná suma je už očistená o poplatky. Peniaze sa pripisujú na účet podľa schémy D+1 (nasledujúci pracovný deň po dátume transakcie). Výpisy Výpisy sa zasielajú…

Vloženie termokotúčku

Aktivácia terminálu » Vloženie termokotúčku

Špecifikácie Farba biela Šírka 58 mm Priemer 40 mm Dĺžka cca 18 m Návod Otvorte kryt na vkladanie termo kotúčika zdvihnutím uzáveru nachádzajúceho sa na hornej strane zariadenia a…

Pridanie ďalšieho používateľa

Portál Dotypay » Pridanie ďalšieho používateľa

Pri registrácii na portáli alebo pri vypĺňaní žiadosti u pracovníkov obchodného oddelenia je na portáli pod registrovaným identifikačným číslom pridelený základný používateľ, ktorý je zároveň hlavnou kontaktnou osobou spoločnosti. Tomuto…

Reklamácia

Reklamácia

Potrebujete reklamovať platobný terminál? Kontaktujte zákaznícku podporu Dotypay na čísle +421 233 872 179 alebo e-mailom na podpora@dotypay.com. V prípade, že sa pracovníkovi podpory nepodarí Váš problém s terminálom vyriešiť, vytvorí reklamáciu a…

Dashboard

Portál Dotypay » Funkcia portálu Dotypay » Dashboard

Sekcia Dashboard je predvolenou sekciou portálu Dotypay. Údaje z terminálov sú spracované a zobrazené v 2 grafoch – Graf celkového predaja a Graf typov transakcií. Graf Celkový predaj V grafe sa zobrazuje prehľad predajov za vybrané časové obdobie.…

Prevádzky

Portál Dotypay » Funkcia portálu Dotypay » Prevádzky

Na portáli nájdete prehľad vašich spoločností, ktoré využívajú naše služby, vrátane všetkých vašich prevádzok. Môžete upravovať alebo pridávať spoločnosti a prevádzkarne. Úprava údajov o podnikateľskom subjekte Ak máte pod rovnakým…

Hlásenie zmeny údajov

Portál Dotypay » Hlásenie zmeny údajov

Na portáli Dotypay môžete podať žiadosť o zmenu svojich údajov prostredníctvom funkcie Zadať zmenu. Stačí prejsť na stránku 1 Úprava firmy a v ľavom dolnom rohu vybrať položku 2 Zadať zmenu. Zobrazia sa formulárové polia na nahlásenie požiadavky a…

Zariadenie

Portál Dotypay » Funkcia portálu Dotypay » Zariadenie

Na portáli sa zobrazuje aj zoznam platobných terminálov, kde môžete vidieť ich identifikáciu, zoznam služieb aktivovaných na termináli, kedy bol terminál naposledy online a verziu systému platobného terminálu. Zoznam zariadení Na identifikáciu…

Nastavenia zariadenia

Portál Dotypay » Nastavenia zariadenia

Ak chcete na termináli aktivovať nadradenú funkciu (platba QR, VS, prepitné atď.) alebo upraviť pätičku účtenky, nemusíte už volať zákaznícku podporu. Terminál môžete pohodlne nastaviť cez náš portál Dotypay v sekcii Konfigurácia a aktualizovať…

Vyplnenie žiadosti o poskytovaní platobných služieb

Chcem prijímať platby kartou » Vyplnenie žiadosti o poskytovaní platobných služieb

V postrannom menu kliknite na Služby a vyberte 1 Vytvoriť žiadosť. Vytvorenie žiadosti - krok 1 Označte firmu pre ktorú chcete žiadosť vytvoriť. Voľbu potvrďte tlačidlom 2 Vybrať. Vytvorenie žiadosti - krok 2 Návod na vyplnenie Žiadosti o…

Vyúčtovanie

Portál Dotypay » Funkcia portálu Dotypay » Vyúčtovanie

Sekcia fakturácie je rozdelená na 3 podsekcie Platby, Výplaty a Prehľad poplatkov. Sekcia obsahuje aj informácie, ktoré sa nachádzajú v denných a mesačných výpisoch, ktoré sa automaticky zasielajú e-mailom, ak si to zvolíte. Nájdete tu informácie o…