Zde naleznete odpovědi na nejčastější dotazy ohledně žádostí a portálu Dotypay.

Co dělat, když…

Potřebuji změnit číslo účtu?

Připravte si Vaše nové číslo bankovního účtu a kontaktujte zákaznickou podporu Dotypay. Vyplní s Vámi změnový formulář a zašlou jej na Váš e-mail. V odpovědi na tento e-mail zašlete zpět podepsaný formulář a výpis nebo potvrzení o vedení nového bankovního účtu (dokument musí obsahovat název podnikatele/firmy, adresu a IBAN).

Schválení mé žádost trvá dlouho a kdy mi dorazí terminál?

Proces schvalování žádosti trvá 1-3 týdny, tento proces je pevně daný a nelze jej nijak urychlit. Pro bližší informace, kontaktujte zákaznickou podporu Dotypay.
V případě pronájmu platebního terminálu je terminál zasílán až poté, co je žádost o platební služby schválena a obdržíme od Vás zaslané originály žádosti poštou. O schválení žádosti budete ihned informováni, následně Vám bude doručen terminál na domluvenou adresu.

Potřebuji aktivovat terminál?

V případě pronájmu terminálu Vám terminál dorazí již aktivovaný. Stačí jej tedy připojit k internetu, vložit termokotouček a přes aplikaci Dotypay můžete začít přijímat platby kartou.

V případě, že terminál obdržíte v Demo režimu, můžete jej sami aktivovat dle kapitoly Aktivace terminálu – návod. Pokud neznáte aktivační PIN nebo potřebujete s aktivací pomoci, kontaktujte zákaznickou podporu Dotypay. Naši specialisté Vám rádi pomohou s celým procesem aktivace, seznámí Vás s jednotlivými funkcemi platební aplikace Dotypay a zodpoví Vaše případné otázky.

Mi nefunguje přístup na portál Dotypay?

V případě, že se Vám po přihlášení na portál Dotypay zobrazuje hláška „zamezený přístup na portál Dotypay“ kontaktujte zákaznickou podporu Dotypay pro povolení přístupu.