Zde naleznete odpovědi na nejčastější dotazy ohledně žádostí.

Co dělat když,…

Potřebuji změnit číslo účtu?

Obraťte se na zákaznickou podporu Dotypay. Vyplní s Vámi změnový formulář a zašlou jej na Váš e-mail. V odpovědi na e-mail zašlete zpět podepsaný formulář a výpis z nového bankovního účtu či potvrzení o vedení účtu (dokument musí obsahovat název podnikatele/firmy, adresu a IBAN).

Schválení mé žádost trvá dlouho a ještě mi nedorazil terminál?

Proces schvalování žádosti trvá 1-3 týdny, není žádná možnost jak jej urychlit. V případě, že chcete bližší informace, kontaktujte zákaznickou podporu Dotypay.
V případě pronájmu terminálu – terminál je zasílán poté co je schválena žádost a obdržíme od Vás poštou zaslané originály. O schválení žádosti budete informováni, následně Vám bude doručen terminál na domluvenou adresu.

Potřebuji aktivovat terminál? Kdo přijede?

V některých případech např. při pronájmu Vám může terminál přijít již aktivovaný. Stačí jej tedy připojit k internetu, vložit termokotouček a přes aplikaci Dotypay můžete začít přijímat platby kartou.

V případě, že terminál obdržíte v Demo režimu, můžete jej sami aktivovat dle kapitoly Aktivace terminálu – návod. Pokud neznáte aktivační PIN či chcete s aktivací pomoci, kontaktujte zákaznickou podporu Dotypay. Naši pracovníci Vám rádi pomohou s celým procesem aktivace, vysvětlí a vyzkouší s Vámi jednotlivé funkce platební aplikace Dotypay a zodpoví všechny Vaše otázky.

Mi nefunguje přístup na portál Dotypay?

V případě, že se Vám po přihlášení na portál Dotypay zobrazuje hláška „zamezený přístup na portál Dotypay“ kontaktujte zákaznickou podporu Dotypay pro povolení přístupu.