Zde naleznete odpovědi na nejčastější dotazy ohledně žádostí.
Co dělat když,…
Potřebuji změnit číslo účtu?
Obraťte se na zákaznickou podporu Dotypay. Vyplní s Vámi změnový formulář a zašlou jej na Váš e-mail. V odpovědi na e-mail zašlete zpět podepsaný formulář a výpis z nového bankovního účtu či potvrzení o vedení účtu (dokument musí obsahovat název podnikatele/firmy, adresu a IBAN).
Schválení mé žádost trvá dlouho a ještě mi nedorazil terminál?
Proces schvalování žádosti trvá 1-3 týdny, není žádná možnost jak jej urychlit. V případě, že chcete bližší informace, kontaktujte zákaznickou podporu Dotypay.
V případě pronájmu terminálu – terminál je zasílán poté co je schválena žádost a obdržíme od Vás poštou zaslané originály. O schválení žádosti budete informováni, následně Vám bude doručen terminál na domluvenou adresu.
Potřebuji aktivovat terminál? Kdo přijede?
V některých případech např. při pronájmu Vám může terminál přijít již aktivovaný. Stačí jej tedy připojit k internetu, vložit termokotouček a přes aplikaci Dotypay můžete začít přijímat platby kartou.
V případě, že terminál obdržíte v Demo režimu, můžete jej sami aktivovat dle kapitoly Aktivace terminálu – návod. Pokud neznáte aktivační PIN či chcete s aktivací pomoci, kontaktujte zákaznickou podporu Dotypay. Naši pracovníci Vám rádi pomohou s celým procesem aktivace, vysvětlí a vyzkouší s Vámi jednotlivé funkce platební aplikace Dotypay a zodpoví všechny Vaše otázky.
Mi nefunguje přístup na portál Dotypay?
V případě, že se Vám po přihlášení na portál Dotypay zobrazuje hláška „zamezený přístup na portál Dotypay“ kontaktujte zákaznickou podporu Dotypay pro povolení přístupu.