Potřebujete reklamovat platební terminál?

Kontaktujte zákaznickou podporu Dotypay na čísle + 420 222 264 279 nebo e-mailem na podpora@dotypay.com.

V případě, že se pracovníkovi podpory nepodaří Vaši potíž s terminálem vyřešit, vytvoří reklamaci a předá ji na reklamační oddělení, které s Vámi reklamaci následně dořeší.

Ceník služeb a servisních úkonů

Služba / úkon CZ * SK *
Školení obsluhy 1 000 Kč 40,00 €
Servisní úkon – zapadnutí SIM 750 Kč 30,00 €
Servisní úkon – odstraněním chyby TYPE 11 – HW problém 1 000 Kč 40,00 €
Servisní úkon – odstraněním chyby TYPE 12 – SW problém 1 000 Kč 40,00 €
Servisní úkon – Výměna tiskového válečku 450 Kč 18,00 €
Doprava ze servisního střediska k zákazníkovi 200 Kč 8,00 €

* Ceny uvedené bez DPH