Zde naleznete odpovědi na nejčastější dotazy ohledně plateb a výpisů.
Co dělat, když…
Jsem předevčírem přijal platbu kartou, ale ještě mi nedorazily peníze na účet?
Převod prostředků na Váš bankovní účet probíhá v Česku do 4 pracovních dnů a na Slovensku do 2 pracovních dnů od uskutečnění platby.
Platby nechodí ze zákazníkova účtu, ale všechny ze stejného účtu. Jak mám tyto platby zpracovat v účetnictví?
Takto je to v pořádku, dle Vaší volby ze žádosti o platební služby Vám budou zasílány výpisy e-mailem (denně/měsíčně), ve kterých jsou k platbám přiřazeny účty, ze kterých platby dorazily. Tyto výpisy jsou zcela validní pro účetnictví.
Nevím jak je to s připisováním plateb a strháváním poplatků?
Platby Vám budou na účet připisovány jednou denně jako souhrnná suma (nikoliv po jednotlivých transakcích). Tato suma je už očištěná o transakční poplatky dle žádosti o platební služby. V případě dalších dotazů kontaktujte Zákaznickou podporu Dotypay.
Mi nepřišel výpis za platební terminál?
Měsíční výpisy chodí vždy mezi 2. a 8. dnem následujícího měsíce na e-mail, který jste uvedli v žádosti. Doporučujeme nejprve zkontrolovat SPAM. Pokud se ani tak nedaří výpisy dohledat, kontaktujte Zákaznickou podporu Dotypay.
Na terminálu zákazník zaplatí kartou, co pak uvidí na svém bankovním účtu?
Automaticky je pro výpisy přednastaveno zobrazení názvu provozovny (dle informací uvedených v žádosti). V případě, že si přejete aby se zobrazovala jiná informace (např. Název firmy/podnikatele), kontaktujte Zákaznickou podporu Dotypay.
Platební terminál dočasně nevyužívám (neprocházejí přes něj žádné transakce). Jak a kam mám uhradit minimální měsíční transakční poplatek?
Nic zasílat nemusíte, poplatek se strhne automaticky až z první hodnoty transakce / popř. několika transakcí, které na terminálu proběhnou, jakmile jej začnete opět využívat.