Zde naleznete odpovědi na nejčastější dotazy ohledně plateb a výpisů.

Co dělat když,…

Jsem předevčírem přijal platbu kartou, ale ještě mi nedorazili peníze na účet?

Převod prostředků probíhá v Česku do 4 dnů a na Slovensku do 2 dnů od uskutečnění platby. V případě nejasností či dalších dotazů ohledně plateb, se obraťte přímo na SIA FirstData, na čísle +420 222 232 980.

Mi platby dorazily, ne však ze zákazníkova účtu, ale všechny ze stejného účtu SIA FirstData. Jak mám tyto platby zpracovat v účetnictví?

Takto je to v pořádku, dle Vaší volby (zvoleno v žádosti) Vám budou zasílány výpisy (denní/měsíční), ve kterých jsou k platbám přiřazeny účty, ze kterých platby dorazily. Účetní může tedy využít tyto výpisy.

Nevím jak je to s připisováním plateb a strháváním poplatků?

Platby Vám budou na účet připisovány jednou denně jako souhrnná suma (nikoliv po jednotlivých transakcích). Tato suma je už očištěná o transakční poplatky. V případě dalších dotazů kontaktujte SIA FirstData, na čísle +420 222 232 980.

Mi nepřišel výpis za platební terminál?

Měsíční výpisy chodí vždy mezi 2. a 8. dnem následujícího měsíce na e-mail, který jste uvedli v žádosti. Doporučujeme nejprve zkontrolovat SPAM. Následně kontaktujte společnost SIA FirstData, na čísle +420 222 232 980.

Na terminálu někdo zaplatí kartou a chce vědět co pak uvidí na svém bankovním účtu?

Automaticky je pro výpisy přednastaveno zobrazení názvu provozovny (dle informací uvedených v žádosti). V případě, že si přejete aby se zobrazovala jiná informace (např. Název firmy/podnikatele), kontaktujte zákaznickou podporu Dotypay.

Platební terminál dočasně nevyužívám (neprocházejí přes něj žádné transakce). Jak a kam mám uhradit minimální měsíční transakční poplatek?

Nic zasílat nemusíte, poplatek se strhne automaticky až z první hodnoty transakce / popř. několika transakcí, které na terminálu proběhnou, jakmile jej začnete opět využívat.