Na portálu Dotypay lze podat požadavek na změnu údajů prostřednictvím funkce Zadat změnu. Stačí přejít na 1 Úprava firmy a vlevo dole zvolit 2 Zadat změnu. Zobrazí se pole formuláře pro nahlášení požadavku, která stačí vyplnit.

Nahlášení změny údajů - Dashboard

Úprava firmy - Zadat změnu

Zadat změnu - formulář

3 Předmět – Můžete zvolit z předvolených možností – Změna adresy, Změna kontaktních údajů, Změna bankovního spojení a Ostatní.

4 Popis požadavku – Slouží k upřesnění požadavku, např. pro jakou provozovnu/firmu si přejete adresu změnit a jaká bude nová adresa nebo pro jakou provozovnu si přejete změnit číslo účtu a jaký bude nový IBAN.

5 Kontaktní e-mail – automaticky předvyplněn dle e-mailu nastaveného u hlavní kontaktní osoby za firmu.

6 Kontaktní telefon – automaticky předvyplněn dle telefonu nastaveného u hlavní kontaktní osoby za firmu.

Po vyplnění formuláře stačí zvolit 7 Potvrdit zadávání změny. Váš požadavek bude předán na zákaznickou podporu, kde pro Vás připraví příslušný změnový formulář a s instrukcemi Vám jej zašlou e-mailem k podpisu.