Zde naleznete odpovědi na nejčastější dotazy ohledně funkcí terminálu a jeho nastavení.
Co dělat, když…
Se terminál uprostřed dne vypne v nejméně vhodnou dobu?
Terminál se sám restartuje každých 24 hodin v rámci zachování plynulosti provozu. Doporučujeme jej přes noc vypínat nebo zapínat v dobu, kdy se nejméně využívá. Restartovat se bude poté každý den v tuto dobu.
Nechci mít PIN k Pokladníkovi 0000 a k Manažerovi 1111?
PIN si můžete změnit v aplikaci Dotypay.
Po stisknutí Menu (ikona 3 čárek v levém horním rohu), zvolte možnost Změnit PIN. Nejprve zadejte aktuální PIN a poté dvakrát nový PIN. PIN nastavujete pro uživatele, pod kterým jste se přihlásili do aplikace.
Mi nejde provést uzávěrka nebo nevím kde ji vytvořit?
Uzávěrku můžete provést pouze pod přihlášením Manažer. Provádí se přes Menu (ikona 3 čárek v levém horním rohu). Zvolte sekci Uzávěrka. Zde je nutné sjet dolů a poté zvolit Uzávěrka. Uzávěrka se Vám poté vytiskne.
Tlačítko Mezisoučet vytiskne pouze aktuální stav intervalu. (vhodné např. při výměně směny)
Mi již dorazil aktivní terminál, ale nevím jak mám přijímat platby?
Na domovské obrazovce (Launcher) zvolte aplikaci Dotypay. Klikněte na Menu (ikona 3 čárek v levém horním rohu) a zvolte Přihlásit se. Zadejte PIN. Manažer 1111 a Pokladník 0000.
Chci přijímat elektronické stravenky?
Platební terminály Dotypay umí přijímat elektronické stravenky od společností UP, Edenred, Benefit Plus, Sodexo a Naše stravenka.
Pokud máte zájem využívat elektronické stravenky od některé z těchto společností, obraťte se na zákaznickou podporu Dotypay. Také můžete zažádat o akceptaci stravenkových karet na portálu Dotypay. Více informací naleznete v sekci Stravenkové karty.
Potřebuju provést na terminálu STORNO?
V případě, že potřebujete zrušit poslední transakci, přejdete do aplikace Dotypay a zvolte funkci Zrušení a potvrďte dotaz na zrušení transakce (OK). Pokud potřebujete zrušit starší transakci, je nutno využít funkce Vrácení (funkci může použít pouze uživatel Manažer). Zadejte částku, která se má vracet zákazníkovi a zvolte Dále. Zákazník přiloží či vloží kartu a částka se na ní přičte.
Podrobnější informace naleznete v sekci Funkce aplikace Dotypay.
Se nemůžu dostat do nastavení terminálu a chce to po mně PIN?
Z bezpečnostních důvodů je do nastavení terminálu (Android) zamezen přístup. Přihlášení slouží pro potřeby specialistů Dotypay. V případě, že se do rozšířeného nastavení potřebujete dostat, kontaktujte zákaznickou podporu.
Mi nefunguje přijímání plateb?
Nejprve zkontrolujte, že máte terminál připojený k internetu. Poté kontaktujte zákaznickou podporu Dotypay.
Je na terminálu dostupná nová aktualizace?
Nová aktualizace může být na Váš terminál zaslána automaticky nebo se objeví po synchronizaci se serverem (K dispozici je nová konfigurace > Aplikovat). Udržovat terminál aktualizovaný je důležité pro jeho funkčnost. Aktualizace obsahují opravy, změny a novinky. Pokud dochází k přerušení aktualizace či k jejímu zacyklení, kontaktujte zákaznickou podporu Dotypay.
Chci používat jeden platební terminál pro více firem (více IČ)?
Ano, jde o funkci Multi TID. V případě, že chcete s jinou firmou markovat na 1 zařízení, je nutno aby obě (všechny) firmy měly schválené platební funkce. V případě, že máte o tuto funkci zájem kontaktujte zákaznickou podporu Dotypay.
Chci zadat při platbě kartou spropitné?
V případě, že máte o funkci Spropitné zájem kontaktujte zákaznickou podporu Dotypay.