Zde naleznete odpovědi na nejčastější dotazy ohledně funkcí terminálu a jeho nastavení.

Co dělat když,…

Se terminál uprostřed dne vypne v nejméně vhodnou dobu?

Terminál se sám restartuje každých 24 hodin v rámci zachování plynulosti provozu. Řešením je přes noc jej vypínat nebo zapnout v dobu kdy není největší nápor, poté se bude restartovat každý den v tuto dobu.

Nechci mít PIN k pokladníkovi 0000 a k manažerovi 1111?

PIN si můžete změnit v aplikaci Dotypay. Po stisknutí Menu (ikona 3 čárek v levém horním rohu), zvolte možnost Změnit PIN. Nejprve zadejte starý PIN a poté 2x nový PIN. PIN nastavujete pro uživatele, pod kterým jste se přihlásili do aplikace.































Mi nejde provést uzávěrka nebo nevím kde ji vytvořit?

Uzávěrku můžete provést pouze pod přihlášením jako Manažer. Provádí se přes Menu (ikona 3 čárek v levém horním rohu). Zvolte sekci Uzávěrka. Zde je nutné sjet o kousek níž a zvolit Uzávěrka. Tlačítko Mezisoučet vytiskne pouze aktuální stav intervalu (vhodné např. při výměně směny).































Mi přišel aktivní terminál, ale nevím jak mám přijímat platby?

Na domovské obrazovce (Launcher) zvolte aplikaci STPAY. Zvolte si uživatele a přihlaste se pomocí PINu – Manažer 1111 a Pokladníka 0000.





























Chci přijímat elektronické stravenky (karty)?

Platební terminály Dotypay umí přijímat elektronické stravenky od společností UP, Edenred, Benefit Plus a Sodexo.
Pokud máte zájem využívat elektronické stravenky od některé z těchto společností obraťte se na zákaznickou podporu Dotypay případně můžete sami zažádat o akceptaci karet na portálu Dotypay. Více informací naleznete v sekci Stravenkové karty.

Potřebuju provést na terminálu STORNO?

V případě, že potřebujete zrušit poslední transakci, přejdete do aplikace Dotypay a zvolte funkci Zrušení a potvrďte dotaz na zrušení transakce (OK). Pokud potřebujete zrušit starší transakci, je nutno využít funkce Vrácení (funkci může použít pouze uživatel Manažer). Zadejte částku, která se má vracet zákazníkovi a zvolte Dále. Zákazník přiloží či vloží kartu a částka se na ní přičte.
Podrobnější informace naleznete v sekci Funkce aplikace Dotypay.































Se nemůžu dostat do nastavení terminálu a chce to po mně PIN?

Z bezpečnostních důvodů je do nastavení terminálu (Android) zamezen přístup. Přihlášení slouží pouze pro potřeby specialistů Dotypay.

Mi nefunguje přijímání plateb?

Nejprve zkontrolujte, že máte terminál připojený k internetu. Poté kontaktujte zákaznickou podporu Dotypay.

Je na terminálu dostupná nová aktualizace?

Nová aktualizace může být na Váš terminál zaslána automaticky nebo se objeví po synchronizaci se serverem (K dispozici je nová konfigurace > Aplikovat). Udržovat terminál aktualizovaný je důležité pro jeho funkčnost. Aktualizace obsahují opravy, změny a novinky. Pokud dochází k přerušení aktualizace či k jejímu zacyklení, kontaktujte zákaznickou podporu Dotypay.

Chci používat platební terminál v zahraničí? Jde to?

Ano, na platebním terminálu lze nastavit měny CZK a EUR, podmínkou však je, že Vaše sídlo je v ČR nebo na Slovensku. Platební terminál poté můžete mít umístěný i v zahraniční provozovně (kamenné či mobilní).

Chci používat funkci MOTO platby?

MOTO platby zatím náš terminál neumožňuje, ale na této funkci v současnosti pracujeme.

Chci používat jeden platební terminál pro více firem (více IČ)?

Ano, jde o funkci Multi TID. V případě, že chcete s jinou firmou markovat na 1 zařízení, je nutno aby obě (všechny) firmy měly schválené platební funkce (schválenou žádost od společnosti SIA FirtsData). V případě, že máte o tuto funkci zájem kontaktujte zákaznickou podporu Dotypay.

Chci zadat při platbě kartou spropitné?

V případě, že máte o funkci Spropitné zájem kontaktujte zákaznickou podporu Dotypay.

Prodej - Spropitné