Portál Dotypay nabízí řadu funkcí, samozřejmostí je úprava údajů, tvorba provozoven, podávání žádostí, dále můžete přes portál sledovat obraty na Vašich terminálech, transakce za jednotlivé dny s podrobným přehledem použitých karet (lze exportovat v Excel) a v sekci Dashboard naleznete grafy a statistiky transakcí.

Na levé straně naleznete menu s dostupnými funkcemi, popis naleznete níže.

Portál Dotypay - Dashboard

1 Dashboard

V sekci naleznete např. graf celkových tržeb či graf typů transakcí, grafy slouží jako ucelené přehledy. Více informací naleznete v kapitole Dashboard.

2 Transakce

Kliknutím přejdete na seznam transakcí. Transakce lze filtrovat či si zobrazit jejich detail. Více informací naleznete v kapitole Transakce.

3 Uzávěrky

V sekci naleznete seznam Vašich uzávěrek provedených na jednotlivých terminálech. Více informací naleznete v kapitole Uzávěrky.

4 Provozovny

V sekci máte možnost upravovat údaje o své provozovně případně založit novou. Více informací naleznete v kapitole Provozovny.

5 Zařízení

Kliknutím zobrazíte seznam Vašich zařízení. Jednotlivá zařízení lze rozkliknout, zjistit aktivační PIN pro zařízení či zažádat o aktivaci stravenkových karet. Více informací naleznete v kapitole Zařízení.

6 Služby

V sekci lze zobrazit seznam již vytvořených žádostí (upravit je, nahrát podklady, zjistit stav) či podat novou žádost. Více informací naleznete v kapitole Služby.

7 Firma

Kliknutím se zobrazí profil firmy, kde můžete upravovat údaje a kliknutím je 1 Uložit.

Firma

8 Zákazník

Rozkliknutím zobrazíte možnost Odhlásit se a Profil.
V profilu můžete upravit údaje o uživateli (jméno, příjmení, telefon, e-mail) a změny uložit kliknutím na 1 Uložit.

Profil

Nebo kliknutím na 2 Změnit heslo otevřete formulář pro změnu hesla, je nutné zadat aktuální heslo a následně 2x nové heslo a kliknout na 3 Uložit.

Profil - Změna hesla

9 Jazyk

Rozkliknutím se zobrazí seznam s dostupnými jazyky pro změnu jazyka stránky. Nabízí se volba čeština, slovenština a angličtina.

10 Chat

Chat

Naši pracovníci zákaznické podpory Dotypay jsou Vám
na chatu k dispozici v pracovních dnech od 8 do 18 hodin.
Můžete se na ně obrátit s jakýmkoliv dotazem.