V této sekci naleznete odpovědi na nejčastější otázky rozdělené do kategorií:
Funkce terminálu
- Co dělat, když se terminál uprostřed dne vypne v nejméně vhodnou dobu?
- Co dělat, když nechci mít PIN k pokladníkovi 0000 a k manažerovi 1111?
- Co dělat, když mi nejde provést uzávěrka nebo nevím kde ji vytvořit?
- Co dělat, když mi přišel aktivní terminál, ale nevím jak mám přijímat platby?
- Co dělat, když chci přijímat elektronické stravenky (karty)?
- Co dělat, když potřebuju provést na terminálu STORNO?
- Co dělat, když se nemůžu dostat do nastavení terminálu a chce to po mně PIN?
- Co dělat, když mi nefunguje přijímání plateb?
- Co dělat, když je na terminálu dostupná nová aktualizace?
- Co dělat, když chci používat platební terminál v zahraničí? Jde to?
- Co dělat, když chci používat jeden platební terminál pro více firem (více IČ)?
- Co dělat, když chci zadat při platbě kartou spropitné?
Platby
- Co dělat, když jsem předevčírem přijal platbu kartou, ale ještě mi nedorazili peníze na účet?
- Co dělat, když mi platby dorazily, ne však ze zákazníkova účtu, ale všechny ze stejného účtu. Jak mám tyto platby zpracovat v účetnictví?
- Co dělat, když nevím jak je to s připisováním plateb a strháváním poplatků?
- Co dělat, když mi nepřišel výpis za platební terminál?
- Co dělat, když na terminálu někdo zaplatí kartou a chce vědět co pak uvidí na svém bankovním účtu?
- Co dělat, když platební terminál dočasně nevyužívám (neprocházejí přes něj žádné transakce)? Jak a kam mám uhradit minimální měsíční transakční poplatek?
Žádosti a portál Dotypay
- Co dělat, když potřebuji změnit číslo účtu?
- Co dělat, když schválení mé žádost trvá dlouho a ještě mi nedorazí terminál?
- Co dělat, když potřebuji aktivovat terminál? Kdo přijede?
- Co dělat, když mi nefunguje přístup na portál Dotypay?