Zde naleznete odpovědi na nejčastější dotazy ohledně aplikací.

Co dělat když,…

Nechci, aby se mi na terminálu tiskla stvrzenka, kterou již mám z pokladny či EET aplikace?

Terminál musí vydávat stvrzenky, jelikož vypovídají o úspěšném či neúspěšném dokončení transakce. V případě, že se informace o transakci (stvrzenka) tiskne i k účtence na pokladně či přes EET aplikaci, kontaktujte zákaznickou podporu EET systému, zda se to dá změnit.

Se mi terminál nepropojuje s pokladnou či EET aplikací?

Kontaktujte zákaznickou podporu příslušného EET systému. Můžete být požádáni o sdělení IP adresy terminálu tu naleznete pod tlačítkem Podpora na Launcheru.

Chci propojit platební terminál se systémem Money S3 / Money S5 / iDoklad?

Propojení s těmito systému v tuto chvíli připravujeme, pro více informací kontaktujte zákaznickou podporu Dotypay.